niedziela, 8 czerwca 2014

Ulubieńcy maja

Hej kochani!!!
Przepraszam że tak dawno nie pisałam,bo cały czas się coś działo np.festyn w moim mieście to wypady z przyjaciółmi.
Mam dla was krótki post.Jak jesteście zainteresowani zapraszam.
W tym miesiącu dużo rzeczy nie mam.
Pierwszą moją rzeczą jest Odzywka z GARNIERA.Ostatnimi czasy zaczęłam ją używać i moje włosy są miękkie i gładkie.Jest dla włosów normalnych..Dla mnie odzywki z garniera są najleprze POLECAM!!(9zł)
Następną rzeczą jest masło kakaowe,długo go szukałam.Po nim skóra jest miękka,cudownie pachnie pachnie i dobrze nawilża.(ok.10zł)
Następnym ulubieńcem jest lakier z MAYBELLINE.Jest to piękny,błyszczący kolor i do tego długo się trzyma miałam go ponad tydzień.(kolor 31)Jest to kolor ciemny granat.
Ostatnią rzeczą jest kompaktowy puder z SYNERGEN.W zestawie z gąbką .Dobrze zakrywa,matuje i nie nadaje efektu maski.(8.99)
Ulubioną piosenką w tym miesiącu jest:
Rather be



2 komentarze: