poniedziałek, 28 lipca 2014

HAUL Berlin

Przepraszam za moją długą nieobecność,bo przez 3 tygodnie byłam w Berlinie wiec skorzystałam z okazji i pochodziłam trochę po sklepach.
Na początek rzeczy z Primarka 
Zawsze chciałam mieć zwiewną koszule bez ramiączek i ta bardzo mi się spodobała,ma śliczny turkusowy kolorek
kosztowała  9 euro
Następną rzeczą jest zwykłą bluzka biała 
kosztowała po przecenie 2 euro
Następne są 2 bluzki z wyciętymi bokami 
kosztowały 3.50 i 3 euro
i do tych bluzek kupiłam sobie 2 biustonosze 
kosztowały po 3 euro
Byłam w Adidas i kupiłam tylko mgiełkę 
ma śliczny zapach taki cytrusowy nie za słodki kosztował ok.5 euro
Potrzebowałam jakieś bluzy więc poszłam do kika i kupiłam różową bluzę
kosztowała 10 euro
Były przeceny w KIKO wiec kupiłam lakier jest to kolor jasny fiolet 
kosztował ok.2 euro 
Następną rzeczą którą kupiłam jest strój strój kąpielowy w kiku i nie jestem do końca przekonana do niego.A wy co sądzicie o nim?????
kosztował 10 euro
Ostatnią rzeczą jest pomadka Baby lips różowa z Rossmanna,jest świetna nawilża i zostawia delikatny różowy kolor na ustach





7 komentarzy:

  1. Sliczny ten stroj kapielowy, sama bym.taki przygarnela do swojej szafy ;)

    Gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zakupy udane :))

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy:) bardzo udane zakupy:) zapraszam do siebie:) i jeśli to nie problem proszę o kliki pod pierwszym zdjęciem:*
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? - ja już, zapraszam do siebie:)
    www.patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Good post dear! I love your blog <3
    I am following now and you can also follow me please :)))
    Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  6. hello dear sir/madam
    I read your blog HAUL Berlinfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    OdpowiedzUsuń